-
8
Nis
Birçok erkeğin uğratıştığı problem olan bu sorun hakkında Abd de bir araştırma yapıldı. Bu araştırmaya göre
Her gün 1 avuç cevizin yenilmesi kanser hücrelerinin ilerlemesini durdurduğu ortaya çıktı.
Bu deneyde fareler kullanılmış fakat insanlar dada etkili olabileceği görüşü var.
Omega 3 ve birçok mineral bulunduran ceviz prostat kanseri hücrelerinin hızlanmasını durdurduğu Farelerde gözlenen durum olarak karşımıza çıkıyor.

California Üniversitesi’nde araştırmayı yöneten Paul Davis “Ceviz yiyen farelerde kanserli prostat tümörleri ufalıyor, hasta hücrelerin büyüyerek yayılmasında yavaşlama gözlendi” diyerek günlük 14 tane cevizin yenilmesi ve bunun yanında meyve ve sebze tüketilmesi en ölümcül 2. kanser olan prostat kanserine karşı etkili olabileceğini belirtti.
Hangi Besinler prostat rahatsızlığına faydalıdır?
Beslenmede hayvansal yağları mümkünse kullanmayın. Yağlı et ve et ürünlerinin kanser hücrelerin büyümesini tetikleyebileceğini unutmayın. Haftada iki üç kez balık yiyerek (kızartma dışında) alfa omega-3 yağ asitleri alın.
Meyveleri renk renk farklı farklı meyveler tüketmek faydalı. Turunçgiller, çilek, ıspanak ve mango gibi doğal C vitamini içeren meyveleri bol bol tüketin.
Koyu yeşil yapraklı sebzelerden sık tüketin. Karnabahar, brokoli ve lahana kanserden koruyucu özelliği olduğu düşünülmekte.
Yeşil çay için.
Baklagil ve soya tüketin.
Düzenli olarak kırmızı üzüm yiyin.
Domatesinde doğal olarak mevsiminde tüketilen domatesin kansere karşı etkili olduğu düşünülmekte.
Kuruyemiş, buğday filizi, bezelye ve yağsız süt gibi doğal E vitamini kaynaklarını kullanın.
- Published by toz66 in: Sağlık
- If you like this blog please take a second from your precious time and subscribe to my rss feed!
